1- بس شنيدم داستان بي كسي                      بس شنيدم قصه دلواپسي
2-قصه عشق از زبان هركسي              گفته اند از اين حكايت ها بسي
3-حال از من بشنو اين افسانه را                   داستان اين دل ديوانه را
4-چشمهايش بوي از نيرنگ داشت       دل دريغا سينه اي از سنگ داشت
5-با دلم انگار قصد جنگ داشت          گويي از با من نشستن ننگ داشت
6-عاشقم من قصد هيچ انكا رنيست          ليك با عاشق نشستن عار نيست
7-كار او اتش زدن من سوختن                ازدل شب چشم بر در دوختن
8-من خريدن ناز واو نفروختن                     باز اتش در دلم افروختن
9-سوختن در عشق را از بر شدم                  اتشي بودم وخاكستر شدم
10-از غم اين عشق مردن باك نيست    خون دل خوردن هرلحظه باكنيست
11-از دل ديوانه مردن باك نيست      دل كه رفت از سر سپردن باك نيست
12-اه ميترسم شبي رسوا شوم                      بدتر از رسوائيم تنها شوم
13-واي براين صيدواهازاينكند                  پيش رويم خنده پشتم پوزخند
14-برچنين نامهرباني دل مبند                   دوستان گفتند ودل نشنيد پند
15-پيش از اين پند نهان دوستان                   حال هم زخم زبان دوستان
16-خانه اي ويرانتر از ويرانه ام                   من حقيقت نيستم پروانه ام
17-گر چه سوزد پر ولي پروانه ام               فاش ميگويم كه من ديوانه ام
18-تا به كي اخر چنين ديوانگي                   پيلگي بهتر از اين پروانگي
19-گفتمش ارام جاني گفت :  نه                 گفتمش شيرين زباني گفت :نه
20-مي شود يك شب بماني  گفت:نه                گفتمش نا مهرباني گفت :نه