loading...
خییییلی دوست دارم فرزااانه
محمدکریمی بور بازدید : 45 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

امشب در خلوت تنهايي ام آهسته بي تو گريستم

كاش صداي هق هق گريه ام را باد به تو مي رساند…

تا بداني كه بي تو چه ميكشم

كاش قاصدك به تو مي گفت كه در غياب تو

رودي از اشك به راه انداخته ام….

و كاش پرنده ي سوخته بال عاشق از جانب من

به تو اين پيغام را مي رساند كه:

اميد و آرزوهايم بي تو آهسته آهسته

در حال فرو ريختن است

*****
تنها زير باران قدم
نزن…ميترسم تو هم مثل من دق
كني…
******
عشقبازي را ندانستم قماري مشكل است

تا نشستم روبروي يار ، خود را باختم !

فكر كردم بُرد با من بود ، چون دل باختم
……
هيچ ميداني چه كردم ، كار دل را ساختم .
*******
خيلي وقته كه دلم براي تو تنگ شده
قلبم از دوري تو بدجوري دلتنگ شده
بعد از تو هيچ چيزي دوست داشتني نيست
كوه غصه از دلم رفتني نيست
حرف عشق تو رو من با كي بگم
…همه حرفا كه آخه گفتني نيست…

*******
گيرم… پايي نمي دهد تا پر واكنم به سويت

كو بال آن كه خود را باز افكنم به كويت

ترسم بميرم و باز باشم در آرزويت

تا كي به سر بگردم در راه جستجويت

كز اشك شوق دادم يك عمر شستشويت

شادي نمي گشايد اي دل دري به رويت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مشخصات: نام: ديوانه شهرت: آواره شغل : عاشق نام پدر: پريشان نام مادر: گريان نام خواهر: نگران نام برادر: انتظار نام دوست : بي خيال محله: از ديار فراموش شدگان درد: سکوت غزل: آه دبيرستان: عاشقان جرم: عاشق شدن محکووم: به زنده ماندن پلاک: بيکران نشاني : شهر صفا ، ميدان وفا ، بزرگراه محبٌت ، خيابان آشنايي ، چهارراه سرگرداني ، کوچه عشق پلاک بيکران ، منزل چشم انتظار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 1,368