loading...
خییییلی دوست دارم فرزااانه
محمدکریمی بور بازدید : 44 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

بعد من ...

 

تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر بفکر زندگیت باش

 

غصم میشه اگه بفهمم داری غصه میخوری

شکایت از کسی نکن با اینکه خیلی دلخوری

 

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

 

دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

بازم منو بخاطر تموم خوبیات ببخش

 

منو ببخش...منو ببخش..

 

اصلا فراموشم کنو فکر کن منو نداشتی

اینجوری خیلی بهتر بگو منو نخواستی

 

برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسشداری

اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مشخصات: نام: ديوانه شهرت: آواره شغل : عاشق نام پدر: پريشان نام مادر: گريان نام خواهر: نگران نام برادر: انتظار نام دوست : بي خيال محله: از ديار فراموش شدگان درد: سکوت غزل: آه دبيرستان: عاشقان جرم: عاشق شدن محکووم: به زنده ماندن پلاک: بيکران نشاني : شهر صفا ، ميدان وفا ، بزرگراه محبٌت ، خيابان آشنايي ، چهارراه سرگرداني ، کوچه عشق پلاک بيکران ، منزل چشم انتظار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 1,379